8/27/2014

Złota cekinowa sukienka i rajstopy w kropki

Jesień to czas kiedy śmiało można nosić złoto - w każdej formie :) Zazwyczaj mój wybór pada na biżuterię, ale tym razem poszłam na całość. Cekinowa lśniąca sukienka to już kolejna kreacja marki TFNC London od której nie potrafiłam oderwać wzroku. Nabyłam ją już wiele miesięcy temu, ale dopiero teraz kiedy dni stały się chłodniejsze, postanowiłam zaprezentować ją Wam na blogu.

English version:
In autumn you can wear gold in any form. This sequined dress is my next shining item from TFNCLondon.com. I bought it many months ago, but only now when the days become cooler, I decided to present it on my blog. Thereto I wear dot tights and elegant black pumps from PersunMall.com.






Złota cekinowa sukienka - TFNC London
Czarne rajstopy w kropki - Fiore
Czarne czółenka ze spiczastymi noskami - PersunMall.com


17 comments:

  1. Myślę, że świetnie pasowałaby na sylwestra :D

    ReplyDelete
  2. śliczna - chociaż ja bym chyba do niej nie założyła rajstop.

    ReplyDelete
  3. Bardzo piękna i elegancka sukienka. Ogólnie cała twoja stylizacja świetnie się prezentuje :-)

    ReplyDelete
  4. Myślałam o takiej w kwestii szycia, ale cena materiału 80 zł za metr sprowadziła mnie na ziemię... Twoja jest piękna.

    ReplyDelete
  5. super sukienka :)

    i piękna figura :)

    ReplyDelete
  6. Wreszcie wróciłaś do rajstop, które nadają Twoim nogom wyjątkowy look. Całość prezentuje się ślicznie

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam złoto! Tym bardziej podoba mi się sukienka!

    ReplyDelete
  8. przepiękna sukienka,sama bym taką chciała,nie wiesz gdzie można taką dostać lub podobną,oprócz strony którą podałaś? :)

    ReplyDelete
  9. Chris - @nylonlover69 on TwitterAug 28, 2014, 3:16:00 PM

    Amazing. Just. Amazing.

    ReplyDelete
  10. Hi :) I like your blog! Very interesting and stylish. Would you like to follow each other via GFC/ FB? If yes let me know, and than I follow you back as soon as possible :) Greetings and Kisses from Hungary.
    http://szepsegpotty.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. you look absolutely gorgeous<3 that dress is to die for!!
    BLOG | BLOGLOVIN | FACEBOOK
    x

    ReplyDelete
  12. Nie wiem, czy bardziej błyszczy sukienka na Tobie czy Ty w tej sukience :) Pieknie, przepięknie :) Jak gwiazda :D Śliczne nogi i rajstopki :) Pozdrawiam Zbyszek :)

    ReplyDelete

I would love to hear your thoughts, so please feel free to share your opinions in the comments below. Your feedback is greatly appreciated, and I personally read every comment. Thank you!
- - -
Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :)